Opslagstavlen

Skrevet tirsdag d. 5. marts 2019

Generalforsamling og foredrag onsdag den 20. februar 2019

Referat fra Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæks generalforsamling:

Generalforsamling 2019 underskrevet

2019 Beretning m underskrift

Efter generalforsamlingen og spisning havde vi besøg af Christian Christensen, som er en ung mand, der pludselig fik atrieflimmer på grund af allergisk reaktion overfor allergimedicin. Christian fortalte om sit forløb og sin situation i dag, hvor han er blevet førtidspensionist på grund af næsten konstant hjerteflimmer. Det var meget gribende at høre hans fortælling, og der var da også ivrig spørgelyst og snak frem og tilbage blandt de fremmødte deltagere, både undervejs og bagefter.

Stor tak til Christian for at stå frem og fortælle om sin situation.

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________

OBS OBS da vi meget gerne vil sende vore invitationer og informationer direkte pr mail til så mange som muligt, beder vi om at få jeres mail-adresse, hvis I ikke allerede har angivet den til Hjerteforeningen. Send informationer til ishoejvallensbaek@hjerteforeningen.dk og vi sørger for registrering.

Men ikke mindst: Hvis I skifter mail-adresse, vil vi meget gerne have besked. Send en mail til ishoejvallensbaek@hjerteforeningen.dk  og vi vil sørge for, at det bliver rettet i systemet.
På forhånd tak

Hjertelogo