Opslagstavlen

Skrevet tirsdag d. 2. april 2019

Hver 4. dansker dør af en hjerte-kar-sygdom – hvis ikke vi gør noget

468.800 danskere lever med en hjerte-kar-sygdom og ca. 1 million danskere lider af forhøjet blodtryk. Der er hårdt brug for Hjerteforeningens arbejde. Vi forsker i hjerte-kar-sygdomme, forebygger og rådgiver hjertepatienterne og deres pårørende.

Og det nytter. Takket være forskningens mange resultater lever flere og flere hjerte-kar-patienter i dag et godt liv. Men du kan også hjælpe! Jo flere medlemmer vi er, jo flere liv kan vi redde.

Meld dig ind i Hjerteforeningen i dag.

• Plusmedlem

Medlemskab med fast månedligt bidrag til Hjerteforeningens livsvigtige arbejde.

• Prøvemedlem

Få 6 måneders gratis prøvemedlemskab som patient eller pårørende.

• Basismedlem

Medlemskab af Hjerteforeningen.

OBS OBS til alle medlemmer: da vi meget gerne vil sende vore invitationer og informationer direkte pr mail til så mange som muligt, beder vi om at få jeres mail-adresse, hvis I ikke allerede har angivet den til Hjerteforeningen. Send informationer til ishoejvallensbaek@hjerteforeningen.dk og vi sørger for registrering.

Men ikke mindst: Hvis I skifter mail-adresse, vil vi meget gerne have besked. Send en mail til ishoejvallensbaek@hjerteforeningen.dk  og vi vil sørge for, at det bliver rettet i systemet.
På forhånd tak.

Hjertelogo