Generalforsamlinger

28. februar kl 18.00 Generalforsamling med efterfølgende foredrag, Foreningshuset, Vejlebrovej 45B, Ishøj

Ordinær generalforsamling i Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk.

Efter Generalforsamlingen var der lidt at spise og drikke, hvorefter hjertesygeplejerske Marlene Højmark, fra Hjerteforeningen, kom og fortalte om

Rejser og Hjertesygomme”.

Her kom Marlene Højmark ind på, hvad man må, og hvad man skal være opmærksom på, når man skal ud at rejse. Et aktuelt emne for mange, som gerne vil afsted her i vinter/foråret. Hendes oplæg var:

At rejse er at leve – Rejs med hjertet!  Hjertesyg og rejselyst – kan det (trygt) kombineres? Ja, det kan det!  Det kræver dog en smule ekstra kendskab, forberedelse og planlægning. I oplægget vil hjertesygeplejerske Marlene Højmark, give information og tips til:  Syge og rejseforsikring, Forhåndstilsagn/ dækning, Medicin med på rejsen, Kend din krops signaler og din sygehistorie. Før, under og efter rejsen. Security tjek med pacemaker/ICD m.m.

Livet vil og bør leves – også med hjertesygdom.

Et foredrag, der gav mange noget at tænke over, men også en opfordring til IKKE at lade sig blokere for oplevelser på grund af sygdom.

Generalforsamlingen onsdag den 8. marts 2017

I forbindelse med generalforsamlingen lærte vi også om Kevins historie fra hjertebarn til nu landevejscykelrytter.
Kampen om at kende sig selv og acceptere sine begrænsninger og viljen til at ville livet. Tak til alle de fremmødte.
Birgit IMG_3692 IMG_3696