<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk

Musikalsk foredrag. Hjertets vagabond

Michael Vesterskov

er musiker, komponist og forfatter med 17 CD udgivelser og to bøger bag sig. Han er også en erfaren foredragsholder, der gennem de sidste fire år har holdt musikalske foredrag over hele landet.

Foredraget tager udgangspunkt i hans rejse, hvad der sker, når vi svigter hjertet, og den kraft det er at stole på, at hjertet viser vej. Årsagen til hans hjertesygdom var en blanding af noget arveligt og voldsomt stress, blandet med at intet var godt nok – han kommer ind på nogle af de ting i foredraget.

Kendetegnende for Michael Vesterskovs musik er iørefaldende og vedkommende sange, som aldrig efterlader publikum uberørt. Han er den fortrolige trubadour, der med nærvær, humor og lune og i tæt dialog med sine lyttere fører dem gennem livet og verden, som den ser ud i Michaels poetiske univers.

Tryk her  for tilmelding

Musik 18

Praktiske oplysninger

Korsagergård, Vejlegårdsvej 121, 2625 Vallensbæk