Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk

Generalforsamling

Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk afholder generalforsamling onsdag den 8. marts, kl. 17:00 – 19:30:  “Foreningshuset, Vejlebrovej 45B, 2635 Ishøj”.

Dagsorden ifølge vedtægterne.

Dagsorden ifølge vedtægterne, Indkaldelse til hjerteforeningens generalforsamling.

Deltagelsen i generalforsamling er gratis og alle er velkomne. Det er dog kun medlemmer, der har tale og stemmeret.
Endvidere opfordrer vi alle til på foreningens hjemmeside at tilmelde sig generalforsamlingen.
Deltagelsen i spisningen forudsætter tilmelding.

Du kan tilmelde dig generalforsamlingen og dermed også til spisning ved at bruge følgende link: Tryk her.

I forbindelse med generalforsamlingen vil vi afholde foredrager: Hjertebarn og cykelrytter ved Kevin Meinhardt
Kom og hør Kevins historie fra barn med mange hjerteoperationer til nu landevejscykelrytter.
Kampen for et normal liv, om at kende sig selv og acceptere sine begrænsninger.
Viljen til at ville livet. Kom og bliv motiveret. Bagefter fortæller Kevins mor Helle Meinhardt om livet som hjertebarnsfamilie og lidt teknikaliteter
om selve hjertefejlen, krydet med lidt info om Hjerteforeningens børneklub.

Foreningshuset
Vejlebrovej 45B