Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk

Foredrag – Lev hjerterigtigt, brug din krop og nyd livet

50 +! Tag selv kampen op mod din livstruende sygdom! Lev hjerterigtigt, brug din krop og nyd livet – resten af livet!

Et tredimensionelt foredrag, som går tæt på sanserne, og som sætter skub i dialog og personlige overvejelser om livet, som det er, og som man ønsker, det skal være!

Britta og Svenning Ravn har gennem 51 års ægteskab oplevet at være i førertrøjen erhvervsmæssigt, økonomisk og helbredsmæssigt. De har også oplevet turen ned mod afgrunden med konkurs, livsstilssygdom og cancer for Svennings vedkommende.

I 2015 tog de sagen i egen hånd ved hjælp af Chris MacDonalds UTURN2 projekt. I 2018 skulle en aggressiv lymfecancer overvindes. I dag er de raske og tilbage i en aktiv og sprudlende seniortilværelse gennem mental træning og rigtig søvn, kostomlægning og motion tilpasset kroppen.

Foredraget varer 1,5 time og indeholder storytelling, fakta, rekvisitter, musik, digte – samt livsetiske spørgsmål og dialog.

Alle er velkomne til dette gratis arrangement, men tilmelding nødvendig:

Send en mail med navn, telefonnr og antal deltagere til:

Vallensbæk Kultur og Borgerhus, lokale "Havet"
Vallensbæk Rådhus
Stationstorv 40, 2665 Vallensbæk